Monday, November 21, 2011

SUP STEW KAMBING

Ni first time aku dengar dan rasa sup stew ni... mula-mula malu-malu nak rasa sebab pakcik tu bagi free trial..hehehehe.. dengan alasan 'takpelah, saya dah kenyanglah pakcik'.. mane taknya, dah sepinggan nasi beriyani aku makan, pakcik tu boleh promote plak menu baru dia.. semangkuk stew dan 2 keping roti.. en diet, sila ketepi saya rasa stew ni macam lagi sedap daripada nasi beriyani tadi...hehehehe.. tak sia-sia pakcik tu bagi aku try, memang superb stew ni, siap tapau nak makan kat umah pulak, tapi yang tapau ni berbayar ler, kesian sekian pakcik tu penat jer promote kalau aku tak beli... siap berjanji ngan pakcik tu, 'nanti saya publish kat fb ngan blog saya ye pakcik'...kalau korang nak rasa juga, boleh lah mengunjungi gerai pakcik anuar ni kat GERAI MDK kat kulai besar tu... nama kedai NASI BERIYANI ANUAR..berani tak berani lah aku nak gi lagi kedai pakcik ni, tapi bukan makan nasi beriyani, makan sup stew kambing superb... finger licking good..
Posted by Picasa

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...